Service Premium

Service premium

De ce service premium şi ce este?

Service premium este o planşă extinsă de servicii incluse.
Pentru că cererea de produse pe piaţa online este în continuă creştere, am hotărât ca şi noi să facem parte din această piaţă şi să venim cu servicii cât mai bune şi de calitate pentru cumpărător.
Ceea ce cumpărătorul trebuie să cunoască, este ca un produs cumpărat la preţ mic, vine la pachet şi cu situaţii  mai puţin cunoscute. Aici o să vă explicăm ce înseamnă.

Exemplu :

Noi Sc CONFORTEC vindem un motofierăstrău la un preţ de 1599 Ron cu tva inclus.
Acelaşi produs îl găsiţi la preţul de 1299 lei, la o altă companie din alt judeţ.
Tendinţa normală este  să cumpăraţi produsul cu preţul cel mai mic, dar hai să facem o analiză.

-Produs cumpărat cu 1299 lei – vi se spune că aveţi garanţie în toată ţara, 2 ani de zile. Totul este adevărat, însă ce nu vă spune vânzătorul este că în momentul în care aveţi vreo problemă cu utilajul, şi vă prezentaţi la un service autorizat o să vă loviţi de următoarele răspunsuri:
-Defectul nu face obiectul garanţiei, trebuie să achitaţi suma de …… ;
-Nu aveţi  garanţie pentru că nu a fost pus în funcţiune de service-ul autorizat ( punerea în funcţiune se plăteşte ), termenul de reparaţie durează 3-4 săptămâni, dacă vă grăbiţi prezentaţi-vă cu produsul la vânzător;
-Compania care v-a vândut produsul nu are contract cu noi;
-Vânzătorul să îl repare …… s.a.m.d..
-Practic când cumpăraţi un produs cu preţul cel mai mic şi de pe online, vânzătorul v-a vândut produsul şi cam atât. De garanţie şi service se vor ocupa cu totul şi cu totul alte companii, iar ele nu vor oferi serviciile lor gratis, pentru că nu a fost cumpărat produsul de la ei. Atunci fiecare va da câte o explicaţie (refuz ). Singura modalitate de a rezolva rapid situtația este să ajungă produsul la vânzător, dar asta înseamnă costuri de transport până la vânzător şi înapoi, pe care trebuie îl suportaţi.

  Şi astfel noi venim în întâmpinarea clientului cu Produsul cu preţ mic, dar cu opţiunea de a achiziţiona şi SERVICE PREMIUM.

Produs cu preţ mic – înseamnă că aţi achiziţionat produsul şi problemele de mai sus menţionate.
Produs cu preţ mic + service premium – înseamnă o garanţie extinsă + servicii premium, iar aici o să explicăm:
Service premium este conceput pentru client ca să nu fie pus în situaţia jenantă de mai sus  şi să nu plătească mai mult decât preţul recomandat de vânzare al produsului. Ce înseamnă asta? Înseamnă că produsul care îl cumpăraţi + service premium, este egal cu preţul la raft în  magazine fizice, cel recomandat de producător. Ştiţi că în online se merge cu un adaos mic faţă de magazine fizice.
Service premium = cât timp este în garanţie, beneficiaţi de o extra garanţie şi de transport gratuit al produsului. Mai exact beneficiaţi de:

    TRANSPORT GRATUIT – beneficiaţi de 2 trimiteri gratuite în perioada garanţiei  dus – întors al produsului. Adică este vreo problemă, trimitem curierul, ia produsul, remediem problema, trimitem curierul înapoi cu produsul. NU ACHITAŢI NICIUN LEU.
    EXTRA GARANŢIE – faţă de garanţia dată de producător, noi venim cu garanţie pentru anumite piese, care ele nu fac obiectul garanţiei standard în limita a doua intervenţii  cât este în garanţie: carburator, rulmenţi, semeringuri, segmenţi, piston, filtru benzină. În extra garanţie beneficiaţi de 2 intervenţii gratuite cât timp are garanţia .

Exemple de probleme care nu sunt acoperite de garanţia de producător dar sunt acoperite de SERVICE PREMIUM :
-FILTRU DE BENZINĂ ÎNFUNDAT
-CARBURATOR
-JOC ÎN RULMENŢII DE LA AMBIELAJ
-SEMERINGURI
-SEGMENȚI UZAŢI
-PISTON CU URME DE GRIPAJ

Toate aceste produse se regăsesc în service premium. Practic sunt cele mai întâlnite probleme şi nu sunt acoperite de garanţia standard.
Cumpăraţi produsul + SERVICE PREMIUM, preţul pe care îl plătiţi este echivalentul preţului din magazin fizic. Nu pierdeţi nimic, la preţ recomandat de vânzare primiţi servicii premium.
Cumpăraţi la preţul cel mai mic şi primiţi servicii premium .

 Pentru mai multe informaţii contactaţi-ne!

Top
X